BMW 525i 🇩🇪 a klasszikus sportszedán mennyország. Ezt nagyon lehet szeretni!
Legutóbb megnéztük, milyen volt 1991-ben a BMW belépő szintje, a kismotoros 3-as. Most lépjünk egyel feljebb, és következzék az 5-ös, egy remek sportszedán a nagyobbak közül! Mert az E34 bár jelentősen nagyobb és nehezebb a kistestvérnél, ám a megfelelő motorral így is érzéki a mozgása. És ebben az 1989-es BMW 525i-ben az egyik megfelelő motor van, egy klasszikus BMW M20 hathengeres.
Különlegessé teszi ezt a BMW 525i-t, hogy 1989-ben Magyarországon vásárolták, vonóhoroggal, azon utánfutóval és hajóval. Életkorához képest nem futott sokat, és bár a kasznin van pár kopásnyom, rozsda vagy fáradás nincs és műszakilag is toppon van a fehér gép, barna plüss belsővel. Úgyhogy igazán ízes korlenyomatot ad, és tökéletesen bemutatja, hogyan képzelték el a bajorok a tökéletes nagy sportszedánt, amikor legyártották az E34-es BMW 525i-t!
Műszaki adatok BMW 525i (1989)
motor: M20B25
váltó: 5 fokozat manuál
lökettérfogat: 2494 cm3
teljesítmény: 171 LE @ 5800 f/min
nyomaték: 222 Nm @ 4300 f/min
méretek: 472 x 175 x 141 cm
tengelytáv: 276 cm
csomagtér: 460 l
tömeg: 1450 kg
végsebesség: 221 km/h
gyorsulás: 9,5 s
00:00 – Itt egy BMW 525i 1989-ből, mely új korától magyar
01:04 – A BMW E34 története
04:21 – Első benyomások a BMW 525i-ben
06:12 – Az M20 motoros BMW 525i technikája
09:13 – Igazi, klasszikus BMW az E34
11:28 – Az 1989-es BMW E34 praktikus?
13:59 – BMW 525i vezetési élmények
17:27 – BMW E30, vagy E34 kéne?
Tetszett? Iratkozz fel:
https://www.youtube.com/channel/UC90KzV8pfoNWJIvV5ZTAUzQ?sub_confirmation=1
Kövess instán, mert fotó is van, nem csak video:
https://www.instagram.com/morphine500/
#BMW #525i #e34 #M20 #oldschool #veterán #sportszedán